- This topic has 42 отговори, 10 участника, и е последно актуализиран преди 4 years, 11 месеца by Анонимен.
- АвторПубликации
- 05.03.2016 в 14:21 #57598Анонимен
Започнах да се занимавам през свободното си време с ремонт на фарове и най-вече такива за Ягуар Х-тайп. Извършвам смяна на счупени държачи, почистване на фарове и лещи на лупи, полиране на стъкла и смяна на захабени/изгорели рефлектори с рециклирани такива. Възможно е боядисване на декоративната пластмаса в самия фар. Най-често срещаните проблеми са счупени държачи което води до невъзможност за регулиране, разместени къси светлини и вибриращи светлини. Слабо светене на фаровете се дължи най-вече на изгорели и матирани рефлектори на лупите на късите светлини и малко от прахоляк и мръсотия по лещата на лупата.
Това са снимки на елементи от фара преди/след:
Стъкла:
Зацапана леща:
Счупен държач:
В процес на работа:
Изгорял рефлектор на стандартен фар със заводска халогеннта крушка:
Преди:След рециклиране:
Изгорял рефлекто на заводски ксенонов фар:
Преди:След рециклиране:
Боядисване на декоративната пластмаса в самия фар:
Целия албум със снимки:
http://dope40.snimka.bg/automobiles/farove-jaguar-x-type.898006.36631184
Цена на услугата:
20лв на фар – отваряне, почистване, смяна на държачи и затваряне.
+10 до 20лв на фар за полиране на стъклото в зависимост от състоянието на стъклото отвътре и отвън.
+15лв на фар за боядисване на декоративната пластмаса.Ремонтен комплект за двата фара при ремонт от мен – 50лв.
Рециклирани рефлектори комплект на късите светлини за фар с халогенна или фабрична ксенон крушка – 70лв.
Премахване на побългарявания в самия фар с дълги самонарезни винтове, строителна пяна, домашни гъбички, стиропор или тел – безплатноМоля звънете само след 11ч. сутринта и не по-рано! Телефон за връзка: 0 осем 8 шест 9 0 пет 7 0 две. За всякакви други въпроси които не са по темата Моля ползвайте Личните Съобщения.
06.03.2016 в 4:58 #70888АнонименБраво Симе, много добре си се справил и много добри цени предлагаш. Жалко, че си на другия край на България :huh:
06.03.2016 в 6:50 #70889АнонименЕконт. Всичко ще ти стъпи на 2-3 дена без кола и ~12лв може би за Еконт. Пращаш, получавам ги на следващия ден, правя ги и ти ги пращам същия ден така, че на третия да са при теб.
06.03.2016 в 11:09 #70890АнонименТака е, но не всеки сам може да си разглоби фаровете :dry:
06.03.2016 в 13:31 #70891АнонименЮпитер wrote:Така е, но не всеки сам може да си разглоби фаровете :dry:Свалянето на фаровете /а не тяхното разглобяване/ е малко дразнещо, защото трябва да свалиш бронята за да развиеш 2 или 3 болта. Наистина много тъпо, а ако не знаеш къде са щипките на бронята и местата на които влиза в канали…, всеки дърпа и почти винаги има щети.
Аз лично се каня от известно време да започна дейността по свалянето на фаровете за да направя и аз едно почистване, но ме спира точно свалянето на бронята…п.с. Съжалявам, че пиша в неподходящата тема на колегата с обявата, но понеже повдигна въпроса за свалянето на фаровете… Колега simeon40, извинявам се ако не е мястото на поста тук и ако пречи ще го махна веднага!
06.03.2016 в 20:54 #70894АнонименНе се притеснявай за това. Наистина свалянето-слагането на бронята е най-досадното може би защото пък ми е кеф да си правя фаровете Между другото съм ремонтирал с рециклиране на рефлектори и фарове на други коли включително такива с истинско стъкло. При последните е много голяма играчка свалянето на стъклото без да го счупиш само за единия фар първия път ми отне 2 часа.
20.03.2016 в 6:33 #71031Анонименсамо за X ли ги правиш и би ли пробвал за S-type?
20.03.2016 в 9:04 #71033АнонименНямаш грижи. Само кажи дали си със заводски ксенон или обикновенни защото имаше някакви разлики мисля.
20.03.2016 в 12:42 #71035Анонименобикновен халоген с рефлектор, ще пиша на лични да не оспамваме темата
03.04.2016 в 15:22 #71144АнонименSime днеска се изнервям с моя фар. Нали се сещаш сменях стъклото, днес го отварях и да и двата държача строшени на дългите единия го застопорих. Ама на късия строшен яко и нестава. Сега ги цаках на тъмно пак надолу свети. Иначе ела отвътре хвана мести го но неможе го вдигне достатъчно. Утре пак ще го свалям мисля с една връв да го вържа и да ги изтегля назад.
04.04.2016 в 2:33 #71148АнонименА ти беше ли ги сменявал?
04.04.2016 в 2:42 #71149АнонименСамо стъклото на фара. Не бях забелязал дали са счупени. Симето ся ми праща 2 държача и ще ги правя утре сигурно . Спасява ме .
05.04.2016 в 6:59 #71156АнонименSime работата е свършена към 10 часа взех държачите и преди малко свършех със смяната безаварийно .
Ще чакам нощта да настъпи и да ги видя и да ги до-настроя Благодарско много за добрата цена. Спаси ме точно преди пробега който ме очаква (3000км). Не знам как щях да карам през нощта със наведения фар05.04.2016 в 12:51 #71160АнонименНай-важното е безопасността докато шофираме. Иначе и аз не съм скучал днес, само че за S-type :
[attachment=1069]DSC07729.JPG[/attachment]
[attachment=1070]DSC07730.JPG[/attachment]
[attachment=1071]DSC07731.JPG[/attachment]
[attachment=1072]DSC07735.JPG[/attachment]
Фаровете са със сменени държачи, почистени и стъклото само е полирано отвътре и малко отвън като не е пастирано и не е търсен ефекта да се премахне пожълтяването. Снимките са преди/след и малко боклуци от вътрешността на фара:
[attachment=1073]DSC07734.JPG[/attachment]
05.04.2016 в 13:33 #71161АнонименО о о ти си ги лъснал даже тези Не можах да си намеря пастите аз къде съм ги заврял само шкурките си открих, но само с тях нямаше да стане щях да ги матирам и нищо не им правех. Чакам да се стъмни сега и слизам да видя какво съм сторил
- АвторПубликации
- Трябва да влезете в профила си, за да отговорите в темата.