Излиза тази грешка и колата влиза в авариен режим.В движение и на място до 3000 оборота и забива муцуната.Ако я натисна малко повече в тия 3000 оборота и няколко пъти забие муцуната се оправя(гасне грешката) и не се появява грешката докато не спра на светофар или кръстовище и пак излиза ….Бях на диагностика излезнаха грешките P0171,P0174,P0420,P0430. След като ги изтрихме минах няма и 1 км и се върнах, че пак направи проблема. Показа само P0171,PO174. Предположения?
Газ имаш ли монтиран?
Не
Предполагам си прочел какво означават грешките.Сонди и катализатори.Но не е от тях.Вероятно дърпа въздух по системата някъде.Другото е бобини,свещи.Все пак залагам на въздуха.
Да запознах се прегледах почти всичко за тия грешки. Свещите са на 16000 км и имам притеснения че смуче от смукателните тръби,че нали там има 2 неща като клапани. Преди няколко месеца по българският начин ги правих че смучеше въздух яко от там. Но тва се притеснявам че гледам че с същите грешки на колегите са им проблеми катализаторите …
Значи ясно,търси първо там
Едните грешки са ти бедна смес, а другите са за двата катализатора, ако си без газ. Проблем много въздух или катовете са задръстени. Или и двете. Решения проверка на вакумите двете клапи о-пръстените на колекторите мажеш със силикон хубав да издържа на температура. Второ решение за катовете свалят се цепят се търбушат се питите след това се заварят, на мястото на сондите се слага втулка после сондата се навива на нея и си ти.
А как се проверява дали катализаторите са задръстени ? . Те ако са задръстени не трябва ли постоянно да е в този проблем… , при положение че ако я покарам извън града или на място където няма светофари или да се налага да спирам .Например измина 1-2 км на 4 скорост с 60 км гасне грешката и се оправя. Намаля ли спра ли някъде пак същият проблем.
Проверява се с манометър навит на първата сонда. Следи се налягането което отчита.
Проблемът решен скъсан маркуч …… (за маслените пари мисля че се водеше тоя )
А първоначалното намерение кое беше че забравих? Да изтърбушиш половината кола…
Трябва да влезете в профила си, за да отговорите в темата.