Етикети: Jaguar
- This topic has 37 отговори, 10 участника, и е последно актуализиран преди 7 years, 6 месеца by Анонимен.
- АвторПубликации
- 21.09.2016 в 6:04 #72161Анонимен
Аз съм а автомат и не знам, дали имам кикдаун бутон. Колата си сваля според настъпването. Примерно: карам с 80км/ч, подавам умерено – сваля на четвърта, подавам по-грубо – сваля на трета, а ако я натисна изведнъж до долу, сваля на втора. Така че мисля, че това се командва единствено и само от компютъра на кутията спрямо усилието и позицията на педала. Май тоя кикдаун е за наистина много стари автоматици, но може и да греша.
А какво би правил при ръчка – идея нямам. Мога да допусна, че включва смукача :laugh: , вкарва повечеко гориво, за да увеличи моментно мощността.21.09.2016 в 10:31 #72162АнонименКомпресора се върти от ремъка на коляновия вал, но ролката е електромагнитна и зацепва на 2000об/мин.
21.09.2016 в 10:43 #72164АнонименНещо бъркаш – турбото се включва над 2000 оборота. Компресорът няма турбо дупка, защото нагнетява от самото начало:
http://motorsport.bg/2011/03/01/%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B1%D0%BE-%D1%81%D1%80%D0%B5%D1%89%D1%83-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BE%D1%80-%D0%B5%D0%BF%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%BA%D0%B0/21.09.2016 в 11:14 #72166АнонименИ двамата грешите но по малко
Турбото не се включва над 2000 оборота, то си работи постоянно и максималния надув може да го направи и на 1800 и на 2800 оборота според зависи.
Някои компресори са с постоянно зацепване, някои са със съединител на принципа на компресора на климатика.21.09.2016 в 11:34 #72167АнонименАз говоря за компресор, а не за турбо и да шайбата му е точно, като тази на климатика (така че не греша)
21.09.2016 в 14:56 #72168АнонименАз пък , въобще не ззна за какво иде реч !!!! На Москвича нямаше такива неща :laugh: :laugh:
21.09.2016 в 17:33 #72169АнонименПредната ми кола беше мерцедес ц 230 компресор… Шайбата на компресора е обикновена шайба която директно предава ремъчното задвижване върху компресора. Тази шайба е и въпросната, която се подменя в тунинг средите за повишаване на налягането от компресора съответно според размера й. А бутона, под педала на газ-та е за изключването на “круйз контрол”. Лично изпробвано!
И наистина не влияе по никакъв начин на компресора.
В момента Ягуар-а ми също е с компресор,автомат и има “кик бутон”‘ свалящ няколко предавки надолу. Забравих да уточня, че мерцедеса беше ръчка.22.09.2016 в 2:42 #72170Анонименval_mcrae wrote:Предната ми кола беше мерцедес ц 230 компресор… Шайбата на компресора е обикновена шайба която директно предава ремъчното задвижване върху компресора. Тази шайба е и въпросната, която се подменя в тунинг средите за повишаване на налягането от компресора съответно според размера й. А бутона, под педала на газ-та е за изключването на “круйз контрол”. Лично изпробвано!
И наистина не влияе по никакъв начин на компресора.
В момента Ягуар-а ми също е с компресор,автомат и има “кик бутон”‘ свалящ няколко предавки надолу. Забравих да уточня, че мерцедеса беше ръчка.Това се опитах да обясня, но явно ти се справил по-добре
- АвторПубликации
- Трябва да влезете в профила си, за да отговорите в темата.